ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Friday, July 13, 2012

Justin Bieber Disaman $9Juta Selepas Seorang Wanita Mendakwa Konsert Justin Itu Merosakkan Telinganya !!



Justin Bieber telah disaman $ 9 juta sebagai ganti rugi selepas seorang wanita di Amerika Syarikat mendakwa salah satu daripada pertunjukkannya Kanada menyebabkan kerosakan kekal pada telinganya.



Stacey Wilson Betts, dari Oregon, telah menuntut saman wang terhadap bintang 'Somebody To Love' itu, penganjur konsert, Island Def Jam Rekod label dan arena itu sendiri.


Persembahan bintang itu di Arena Rose Garden pada 14hb Julai 2010 telah nampaknya menyebabkan wanita itu menderita hilang pendengaran dan tinnitus.


"Saya telah "dicederakan" oleh letupan bunyi yang melebihi tahap desibel yang selamat," katanya mendakwa mengikut kepada TMZ. "Saya mengalami kehilangan pendengaran, tinnitus dan hyperacusis dalam kedua-dua telinga saya."


Betts melaporkan bahawa jeritan pada awal konsert adalah cukup teruk, tetapi penyanyi yang menyebabkan kegilaan apabila dia melompat di dalam gondola aluminium berbentuk hati semasa persembahan.


Wanita itu juga melaporkan bahawa penyanyi itu "mencipta gelombang seperti kesan menjerit dengan menunjuk kepada beberapa seksyen arena," dan "kemudian orang ramai terus menjerit dengan penuh kegilaan semasa beliau melambaikan tangannya."


source

No comments:

Advertisement