ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Tuesday, January 10, 2012

[video] Peguam Tembak Kepala Sendiri Semasa Sidang Akhbar Berlangsung !!



Peguam yang dikritik kerana pengendalian siasatan ke dalam nahas kapal terbang maut telah menembak dirinya sendiri di kepala semasa sidang akhbar di Poland.



Rakaman video yang menangkap momen pendakwa Mikolaj Przybl meminta wartawan meninggalkan bilik sebelum hentaman yang kuat kedengaran dan dia jatuh ke tanah dengan debak.


Pemberita kembali untuk mencari dia berbaring di kolam darah sendiri.


Apa yang Mikolaj Przybl berkata kepada pemberita sebelum tawaran bunuh diri beliau
Cubaan bunuh diri memotong pendek soalan media mengenai siasatan ke dalam nahas kapal terbang di Rusia pada bulan April 2010 yang membunuh Presiden Poland dan 95 yang lain, termasuk pegawai-pegawai banyak Poland.


Encik Przybl telah mempertahankan pengendalian penyiasatan tentera ke dalam kebocoran yang datang dari siasatan itu sulit.


Semasa siasatan, rekod telefon wartawan telah dimanfaatkan untuk cuba untuk mewujudkan sumber daripada kebocoran.


Sejurus sebelum dia menembak dirinya sendiri, Encik Przybyl kepada pemberita: "Ketika seluruh perkhidmatan dan saya sebagai pendakwa awam dan kemudian tentera yang saya tidak pernah membawa malu kepada Republik Poland dan saya akan melindungi maruah seorang pegawai angkatan tentera dan pendakwaan Poland.


"Terima kasih, sila beri saya rehat lima minit, saya perlu berehat."
Selepas bilik telah dibersihkan, wartawan mendengar tembakan tunggal.


Seorang jurucakap tentera berkata: "Menurut maklumat yang sedia ada, pendakwa masih hidup, dia sedang dirawat di hospital dan laman web ini sedang disiasat oleh pihak pendakwa dan polis tentera."


Poland semasa Presiden Bronislaw Komorowski telah mengeluarkan satu kenyataan yang mengatakan dia adalah "prihatin" dan telah meminta Ketua Biro Keselamatan Negara untuk memantau keadaan.




source

No comments:

Advertisement