ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Tuesday, January 10, 2012

Gadis 15 Tahun Di Ajak Kebilik Kemudian Dirogol !!


Pelayaran Caribbean keluarga Seorang gadis berusia 15 tahun yang bertukar menjadi mimpi ngeri percutian ketika dia telah terjebak dalam perangkap yang on-board dan dirogol, kata pihak berkuasa.


Suspek dalam pengalaman pahit, gadis Iowa Luiz Scavone, 20, Sao Paolo, Brazil, dan tidak dinamakan laki berusia 15 tahun, juga dari Brazil, ditahan Selasa oleh pihak berkuasa di Everglades Port, Florida, di mana Royal Caribbean Allure Laut yang pulang dari perjalanan 10 hari yang berangkat pada Hari Krismas.



Saga gadis itu bermula pada malam akhir perjalanan, apabila dia bertemu dengan budak remaja pada Fuel, tarian kelab remaja kapal.


Budak lelaki itu menjemput beliau apa yang dia katakan adalah suatu pihak dan diiringi ke bilik, berkata pihak berkuasa. Lelaki itu sedang menunggu di sana, dan kedua-dua suspek menghalang gadis itu daripada meninggalkan dan merogolnya, menurut laporan penangkapan.


Scavone dikenakan bayaran dengan kiraan satu melakukan perbuatan lucah dan keberahian. Budak lelaki itu dituduh bateri lucah dan keberahian dan sedang diadakan di Pusat Penilaian Broward County Juvana, South Florida Sun Sentinel melaporkan.


Royal Caribbean berkata pelapik pelayaran yang ditawarkan penjagaan gadis perubatan dan perhatian lain, dan bekerja dengan penyiasat, Daily Mail melaporkan.


Scavone, yang tidak mempunyai sejarah jenayah, yang diadakan tanpa bon, yang Sentinel Matahari.


Ini kerana pihak berkuasa bimbang dia dapat melarikan diri ke Brazil, undang-undang ekstradisi yang membuat ia tidak mungkin dia boleh dibawa balik ke Amerika Syarikat.


Hakim Broward County John Hurley berkata Scavone - dia harus diberikan ikat jamin akan memakai monitor pergelangan kaki-gelang. Beliau turut memerintahkan pula Scavone dalam pasportnya. Status ikat jamin Scavone yang akan dibincangkan minggu depan.


"Orang yang dari Brazil boleh pergi ke Brazil, dan terdapat peluang yang sangat sedikit bahawa mereka akan dibawa balik ke Amerika Syarikat," kata Hurley, menurut Sentinel Matahari.


Peguam Scavone, David Raben, berkata anak guamnya datang dari keluarga yang sangat baik dan bercadang untuk mengaku tidak bersalah.

No comments:

Advertisement