ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Tuesday, January 10, 2012

Pasangan Ini Ditangkap Kerana Melakukan Hubungan Seks Atas Bas !!



Seorang wanita Pennsylvania kotor telah ditangkap kerana memberi teman lelaki tanda kasih sayang beliau semasa tempoh pertemuan transit yang jauh.



Amanda Confer, 24, telah terlihat di video keselamatan sedang mengadakan hubungan seks dengan lain-lain semasa menaiki dalam bas bandar di Montoursville, Pa, menurut laporan polis yang dicari oleh TheSmokingGun.com.


Wanita itu bertukar anak perempuannya kepada penghuni lain semasa dia memberi Randell Peterson, 32, hubungan seks di belakang bas pada Ogos 26, berkata laporan polis yang difailkan awal bulan ini.


Peterson dan banduan pal Joshua Schill menaiki bas sebagai sebahagian daripada program kerja-pelepasan yang membolehkan penghuni meninggalkan penjara daerah pada masa-masa tertentu.


Peterson memberi amaran kepada teman wanita memberi jadual, dan pasangan itu tidak lama lagi duduk bersama-sama di barisan tempat duduk terakhir. Pasangan itu mula berpeluk dan bercium sebelum perkara menjadi panas dan berat, kata polis.


Memberi pada mulanya melakukan seks oral pada Peterson sebelum duduk di atas ribanya sebagai kamera mencatat segala-galanya.

No comments:

Advertisement