ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Thursday, January 12, 2012

Si Adik Mati Selepas Makan Kokain Yang Disimpan Di Bontot Abangnya !!!



Kes cinta persaudaraan di South Carolina bertukar maut selepas seorang lelaki muda bersetuju untuk makan kokain yang disembunyikan dalam punggung adik-beradik lebih tua itu, kemudian meninggal dunia akibat dos berlebihan.



Deangelo Mitchell dilihat dalam video kereta polis guilting saudaranya ke dalam meminum bahan yang menyalahi undang-undang kerana, dia kedengaran berkata, "Saya tidak boleh mendapatkan tiada lagi mogok."


Berusia 23 tahun dan adiknya yang lebih muda, Wayne, telah ditarik oleh pihak polis untuk lampu ekor ditangkap pada 30 nov di North Charleston, menurut ABC News 4.


Pasangan itu digari dan dimasukkan ke dalam belakang kereta skuad, kata polis. Video itu kemudian menunjukkan Deangelo panik lebih dia ditangkap, dan merayu kepada saudaranya untuk membantu.


"Makan bahawa sh * t, jadi saya boleh keluar," kata beliau dalam video. "Salah seorang daripada kita Harus melakukannya, anda satu-satunya yang tidak mempunyai apa-apa mogok ... adik lelaki saya ... Saya akan mendapatkan kehidupan."


Berusia 20 tahun yang akhirnya memberi. Deangelo boleh dilihat mengeluarkan sesuatu dari bahagian belakang, maka Wayne condong ke bawah dan memakan ubat-ubatan, kata polis.


"I love you, bro," Wayne berkata dalam video selepas memakan narkotik.



Satu masa yang singkat selepas itu, beliau telah mati. Deangelo berkata adiknya makan kira-kira satu auns kokain, berkata pihak berkuasa.


"Sesuatu saudara yang lebih tua sepatutnya mencintai adiknya dan menjaganya, tetapi ... itu tidak apa yang berlaku," Ketua Polis Jon Zumalt memberitahu ABC News 4.


Deangelo kemudiannya didakwa dengan pengedaran dadah dan Hantar bon $ 50,000, kata polis.


Polis kemudian mengkaji semula video dari kereta polis, dan apabila laporan toksikologi yang disahkan Wayne meninggal dunia akibat ketoksikan kokain akut. Deangelo rearrested dan bayaran dengan pembunuhan tidak sukarela.

No comments:

Advertisement