ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Friday, January 13, 2012

2 Budak Lelaki 10 Tahun Ditangkap Melakukan Serangan Seksual Keatas Budak Perempuan 8 Tahun !!



Dua-kanak-kanak lelaki berusia 10 tahun di Houston menghadapi sehingga 40 tahun di dalam penjara untuk seksual menyerang seorang anak berusia 8 tahun naik ke atas bas sekolah pada bulan Ogos, kata polis.



Video keselamatan dari 25 Ogos menangkap dua lelaki yang menarik seluar mereka dan memaksa budak muda untuk melakukan perbuatan seks kepada mereka, polis memberitahu Houston Chronicle.


Ketiga-tiga kanak-kanak lelaki mempunyai keperluan khas kanak-kanak di Daerah Houston Sekolah Bebas. Nama-nama mereka tidak dibebaskan kerana mereka bawah umur, kata polis.


Kedua-dua suspek ditahan minggu lalu.


Ibu mangsa memberitahu Chronicle bahawa dia mengingati anaknya pulang ke rumah dari SD Thompson tanpa tali pinggang pada atau dengan seluarnya unbuttoned.


Tetapi dia tidak berfikir dua kali tentang hal itu sehingga polis dipanggil pada akhir Ogos dan berkata budak itu telah dicabul.


"Dia mempunyai masa tidur keras," ibu, yang tidak dikenal pasti, memberitahu akhbar itu. "Dia hanya mengalami masa yang sukar. Beliau menangis banyak."


Ibu itu berkata beliau telah ditarik budak dari sekolah.


Juvana pertahanan peguam Rang Undang-undang Hawkins memberitahu Chronicle bahawa pertuduhan terhadap anak-anak supaya anak-anak muda "sangat luar biasa."


Jika sabit kesalahan serangan seksual keburukan seseorang kanak-kanak, kanak-kanak lelaki boleh menghadapi sehingga 40 tahun di dalam penjara. Walau bagaimanapun, mahkamah juga boleh memutuskan hukuman yang lebih ringan untuk kanak-kanak lelaki, termasuk masa penjara tidak.


Pihak Berkuasa menemui kejadian yang mengejutkan selepas ibu bapa yang tidak dikenali, yang tidak berkaitan dengan kes serangan, meminta pegawai-pegawai daerah untuk mengkaji semula syarat-syarat di atas bas pada Ogos 30.


Sekolah daerah kata pegawai mereka dikesan perbuatan seks di samping mengkaji semula rakaman keselamatan dan dipanggil perkhidmatan Kanak-kanak Perlindungan.


Houston jurucakap polis Kese Smith berkata siasatan mengambil masa beberapa bulan kerana juvana yang terlibat.


Salah satu daripada ibu-ibu budak yang dituduh, juga tidak dikenal pasti, berkata beliau tidak percaya anaknya terlibat kerana dia tahu perbezaan antara yang benar dan yang salah.


"Saya tidak tahu apa yang berjalan di dalam bas itu, tetapi saya tidak percaya yang seterusnya," katanya kepada Chronicle.

No comments:

Advertisement