ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Friday, January 13, 2012

Wanita Ini Hanya Duduk Dan Melihat Sahaja Kawannya Dibakar Beliau !!

Chasety Reynolds (kiri) ditahan kerana membakar rakan sebiliknya, Victoria de la Fuente (kanan)


Seorang wanita California tanpa belas kasihan doused rakan sebilik dengan petrol dan dibakar dengan rokok dinyalakan sebelum mengambil tempat duduk untuk menonton mangsa writhing membakar, pihak berkuasa berkata.



Chasety Reynolds, 32, kekal dipenjara Jumaat di ikat jamin $ 550.000 dalam serangan kejam terhadap Victoria de la Fuente, yang melecur lebih lebih separuh daripada badannya.


"Saya tidak pernah melihat mana-mana sebagai mengganggu seperti ini," Polis Komander Steve Rossi pada satu sidang akhbar di Lemoore, Calif.


Apabila polis telah dipanggil ke tempat kejadian oleh Samaria baik ketakutan, mereka mendapati Reynolds pembersihan jalan masuk rumah dengan hos - manakala mangsa terbakar teruk-adalah beberapa kaki jauhnya di dalam rumah mereka.


Anak-anak dua Reynolds, usia 9 dan 12, rumah apabila ibu mereka menetapkan rakan sebilik pada api, kata polis.


Reynolds, selepas menyalakan wanita, duduk di atas lantai garaj dan menonton sebagai api melanda de la Fuenta. Seorang pemandu yang lulus yang melihat api itu menyelamatkan wanita yang terbakar sebagai Reynolds berdiri impassively.


"Chasety bukan manusia," anak mangsa, Michael Ybarra, memberitahu KSEE TV. "Tidak apa-apa yang manusia mengenai dirinya."


Mangsa yang berusia 46 tahun telah tersenarai dalam keadaan kritikal dengan luka terbakar darjah kedua dan ketiga di Pusat Perubatan Komuniti Serantau di Fresno, Calif.


Pihak Berkuasa tidak pasti apa yang mencetuskan serangan itu, walaupun polis telah dipanggil ke rumah pasangan itu kira-kira sejam sebelumnya apabila jiran melaporkan hujah yang kuat di antara dua wanita.


Reynolds disambut pegawai-pegawai yang bertindak balas, memberitahu mereka segala-galanya adalah denda, sebelum pertikaian itu disambung semula dan bertambah buruk.

No comments:

Advertisement