ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Sunday, September 11, 2011

Maut Disambar Petir Ketika Berteduh Didalam Rumah Rakit !!


MARANG – Seorang penoreh getah maut disambar petir ketika berteduh daripada hujan di dalam rumah rakit berhampiran sangkar ikan milik bapa saudaranya di Kampung Batangan, di sini, semalam.
Dalam kejadian kira-kira 6.30 petang itu, mangsa Mohd Farizuddin Adnan, 27, bersama seorang sepupunya dilaporkan berlindung di rumah rakit tersebut setelah tiba-tiba hujan lebat ketika mereka sedang melakukan kerja mengangkat pukat.
Menurut sepupu mangsa, Muhammad Hairi Syahiddin Mohd, 18, ketika kejadian dia dan sepupunya masuk ke dalam rumah rakit tersebut untuk berlindung sebelum tiba-tiba kedengaran bunyi petir yang kuat.
"Saya mendengar bunyi dentuman petir yang kuat dan saya berpaling ke belakang melihat badan arwah telah terbakar saya bergegas memanggil ayah yang berada di luar rumah ketika itu dan cuba memadam api di badan mangsa.”
"Setelah api berjaya dipadamkan kami bergegas membawa arwah ke klinik kesihatan berhampiran, namun arwah disahkan meninggal dunia,” katanya ketika ditemui di rumahnya, di sini, hari ini. – Bernama


No comments:

Advertisement