ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Thursday, March 10, 2016

[Video] Saat-saat Cemas Budak Jatuh Dari Van Diatas Jalan Raya..!!!


Rakaman video dari sebuah kereta menunjukkan seorang budak berumur 2 tahun tiba-tiba terjatuh diatas jalan raya melalui pintu belakang van tersebut sewaktu datuknya menggerakkan van itu. (Video boleh dilihat dibahagian bawah post ini)

Selepas dari itu, kanak-kanak tersebut dilihat bangun dan cuba untuk mengejar van datuknya di tengah-tengah jalan raya yang sedang sibuk. Mujur pemandu dibelakang van itu ternampak budak itu terjatuh, dengan segera mereka terus mengambil budak itu ditengah-tengah jalan raya.

Datuk kepada budak itu, YANG Defu, berkata "saya tengah menunggu lampu untuk hijau. Selepas melepasi lampu isyarat tersebut ada sebuah kereta mengejar saya dan membunyikan hon berkali-kali".

"Pemandu tersebut memberitahu saya bahawa ada budak jatuh dari van saya. Saya pun terus melihat ke belakang, memberhentikan van dan terus turun mencari cucu saya".

YANG berkata pintu belakang van nya itu sudah rosak kerana beberapa hari lepas bahagian belakang van nya itu terlibat dalam kemalangan.

Insiden ini berlaku di bandar Suzhou bahagian timur China.

*video

*sumber

No comments:

Advertisement