ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Tuesday, January 10, 2012

Ibu Beri Dadah Serta Arak Pada Anak Gadisnya Supaya Anaknya Itu Dirogol Dan Hamil !!



Pittsburgh -  Barat Pennsylvania, ibu telah dikenakan dengan memberi ubat yang berusia 13 tahun anak perempuannya dan alkohol jadi teman lelaki wanita boleh menghamilkan gadis itu tanpa mengetahui itu, kata polis Khamis.



Shana Brown, 32, tidak mampu lagi untuk mempunyai anak tetapi mahu mempunyai anak dengan teman lelaki sekarang, Duane Calloway, kata Uniontown Polis Detektif Donald Gmitter. Pasangan itu memutuskan untuk dadah gadis itu supaya Calloway, 40, boleh melakukan hubungan seks, katanya.


"Ada beberapa orang yang sakit pada kes ini," kata Gmitter.


Brown telah didakwa dengan membahayakan kebajikan kanak-kanak, berpaling dirinya dalam Khamis dan sedang diadakan di penjara Fayette County, kata polis. Peguam Brown tidak kembali panggilan untuk mendapatkan komen.


Calloway menghadapi beberapa tuduhan rogol cubaan. Beliau telah ditangkap Rabu dan kekal di dalam penjara. Ia tidak segera jelas sama ada beliau mempunyai wakil yang diberi kuasa.


Ketiga-tiga serangan yang berlaku di rumah Brown dalam Uniontown, kira-kira 50 batu ke selatan Pittsburgh, mengikut aduan jenayah.


Perempuan, yang tidak dirogol dan tidak hamil, memberitahu polis plot nampaknya menetas pada bulan Disember setelah dia menolak cadangan ibunya bahawa dia membenarkan Calloway untuk menghamilkan dan kemudian mengahwininya.


Dalam bulan-bulan berikut, Calloway cuba untuk merogol gadis itu tiga kali, Gmitter berkata:


Kali pertama, pada bulan Februari, gadis itu bersendirian dengan Calloway manakala ibunya keluar untuk membeli pizza, mengikut aduan jenayah. Calloway mula meraba-raba dia dan dia menendang-Nya, dokumen-dokumen yang dinyatakan.


Beberapa minggu kemudian, gadis itu percaya ibunya berduri Pepsi dengan rum, menurut polis. Gadis itu memberitahu mereka dia berasa sakit selepas minum Pepsi, pengsan dan muntah. Beliau adalah sebahagian telanjang apabila dia terjaga dengan Calloway di dalam bilik, mengikut aduan jenayah.


Kali ketiga yang berlaku pada pertengahan bulan Mac, apabila gadis itu memberitahu polis dia datang ke rumah awal dari sekolah kerana dia tidak sihat. Beliau berkata bahawa ibunya memaksa dia minum teh.


Gadis itu berkata beliau berpura-pura dia sedang tidur sehingga Calloway telah membuat satu langkah, di mana titik dia diperketatkan tegak dan dia meninggalkan bilik.


Dalam usaha mencari kediaman Brown, polis berkata mereka mendapati botol rum kosong, PM Tylenol dan penghancur pil.

No comments:

Advertisement