ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Wednesday, January 4, 2012

Gadis Ini Berlari Kedalam Hutan Tanpa Seurat Benang !!



Mandai - Gadis berusia 16 tahun ini hampir menjadi mangsa rogol. Beruntung ia berjaya menyelamatkan diri, meski harus berlari tanpa pakaian di dalam hutan.



Kepada polis, sebagaimana dilansir Straits Times , gadis yang tak disebut namanya ini diajak oleh suspek, Tan Leng Hwa (42) menuju rumah kawannya di Mandai, Singapura.


Tersangka malah memandu keretanya ke kawasan hutan di Lorong Asrama, pada September 1996 lalu. Si gadis ditanya, apakah ia mahu menjadi kekasihnya.


Si gadis menolak, menyebabkan Tan berang dan melecehkannya. Kacamata si gadis diambil, sehingga ia tak boleh melihat dengan jelas.


Pakaiannya bergerak dan suspek meraba-raba teteknya. Gadis itu berjaya meloloskan diri dan berlari tanpa pakaian ke kawasan hutan.


Tak berjaya menemuinya, suspek melarikan diri. Gadis itu kemudian keluar dan menutupi tubuhnya dengan suratkabar bekas kerana tak berjaya mencari pakaiannya.


Ia berlari ke jalan-jalan utama dan pemandu pertama menolak menolongnya. Maka ia berlari ke pos penjaga kem tentera, namun kosong.


Akhirnya sekitar sejam kemudian, ia menahan teksi. Pemandu yang baik memberikan pakaian dan menghantarnya ke pejabat polis.





source

No comments:

Advertisement