ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Thursday, July 28, 2011

Penyanyi Rihanna Mahu Tinggal Di Rumah Drake....!!!!!!!!


LOS ANGELES, 28 JULAI 2011: Sampai saat ini, penyanyi Rihanna nampaknya masih keberatan untuk berbicara tentang hubungan cintanya dengan penyanyi Drake, padahal ia bukanlah menjadi rahsia lagi di kalangan mereka yang terlibat secara langsung di dalam industri hiburan Hollywood.

Malah, baru-baru ini, sudah pun tersebar berita yang mengatakan bahawa Rihanna akan segera berpindah ke rumah kekasihnya itu dengan segera.


"Sebenarnya Drake yang mahu sangat Rihanna berpindah ke rumahnya. Dia sangat mencintai Rihanna. Dia juga sudah mengungkapkan segala rasa cintanya terhadap penyanyi wanita tersebut.


"Malah, Rihanna juga sudah pun memberitahu beberapa teman rapatnya bahawa dia mahu tinggal bersama Drake serta menjalinkan hubungan cinta yang lebih serius bersama lelaki itu," katanya.

Hubungan Rihanna dan Drake mula dapat hidup oleh publik sekitar 2009 yang lalu. Tapi, sejak mengangkhiri hubungan cintanya Chris Brown, Rihanna selalu menyembubaru-baru ini beredar kabar yang menyebutkan Rihanna akan tinggal bersama kekasihnya itu dalam satu atap.

Seperti dilansir Showbiz Spy, Rabu (20/7/2011), seorang sumber mengatakan Drake sudah mengungkapkan perasaan cintanya kepada pelantun hits 'Rude Boy' itu. Drake juga sudah meminta Rihanna supaya mau tinggal bersamanya.

"Ia (Drake) ingin Rihanna pindah ke rumahnya. Rihanna juga bilang ke temannya bahwa ia akan tinggal bersama Drake dan akan menjalin cinta yang lebih serius," ujar sang sumber.

Hubungan Rihanna dan Drake mulai terungkap ke publik pada 2009 lalu. Tapi, sejak hubungannya dengan Chris Brown berakhir, Rihanna selalu menyembunyikan kehidupan pribadinya.

Akhir bulan lalu, Rihanna dan Drake dilihat telah mengunjungi salah satu kelab malam di Kanada. Saat berada di kelab malam tersebut, pasangan itu terlihat sangat mesra dan beberapa kali berciuman.


** sumber : mulut murai hehe


2 comments:

peNulis SeNjA said...

agak berat sikit

Mambang Terbang said...

nanti mambang cube ringan kan sedikit...

Advertisement