ADVERTISEMENT

Terbaru Disini :

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Wednesday, July 27, 2011

Pelakon Ammar Alfian Pukul kekasihnya, Puteri Sarah Liyana..???


KL, 27 JULAI 2011: Ish Ish Ish, kenapa pulak ni? Kenapa pulak pelakon Ammar Alfian tu tiba-tiba nak pukul kekasihnya, Puteri Sarah Liyana pulak? Bukankah selama ni, diaorang tu dikenali sebagai loving couple?

Hai, tak best betullah bila dapat tahu berita-berita yang macam ini. Yelah, belum pun kahwin dan jadi laki bini, dah mula nak pukul sesuka hati pulak?


Kalau setakat pukul-memukul, rasanya masih boleh dimaafkan lagilah, tapi, bila dah masuk bab-bab cekik dan bagi penampar, rasa nya, itu dah jadi kes berat dah tu.

Yang buatkan lagi terkedu sangat tu, bila kejadian ini melibatkan soal isu cemburu. Puteri Sarah Liyana khabarnya datang ke rumah Ammar Alfian pada malam tadi dan mendapati bahawa ada seorang wanita bersamanya di dalam rumah tersebut.

(jangan lupa untuk like page mambang diFaceBook : Page Mambang)

Macam biasalah, sebagai awek, mstilah Puteri Sarah naik hantu bila tengok kehadiran wanita tu. Mesti dia nak tahu, apa yang sebenarnya tengah berlaku? Siapa wanita tu? Dan, kenapa dia mesti ada kat rumah tu?


Tapi, bila nampak Puteri Sarah Liyana, Ammar pulak dikatakan marah-marah sehingga berlaku pertengkaran di antara mereka berdua. Apa jadi pada perempuan yang satu lagi, tak tahu.


Yang dapat tahu, disebabkan tak dapat nak kawal kemarahan, kedua-dua bertengkar lebih hebat lagi sehingga berlaku kejadian mencekik, pukul-memukul dan tampar-menampar. Siapa yang kena cekik, kena pukul, kena tampar serta siapa yang mencekik, memukul dan menampar tu, korang faham-faham sajalah.

Disebabkan hal tersebut, Puteri Sarah terpaksa menghubungi polis untuk dapatkan bantuan. Malah,Puteri Sarah turut dinasihatkan pihak berkuasa untuk membuat laporan.

(jangan lupa untuk like page mambang diFaceBook : Page Mambang)


3 comments:

Freaky said...

Lol belasah kekasih :D

Mambang Terbang said...

tu x jadi suami isteri lagi....hehee

Firdnurjue said...

aiyak....belasah2 nie pea kes..seram lak ase..aishhhh

Advertisement