ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Thursday, July 12, 2012

Kereta Lelaki Ini Hilang 42 Tahun Yang Lalu Dijumpai Semula !!






Russell Bob tidak boleh dipersalahkan kerana hilang harapan bahawa beliau akan menyatukan kembali dengan 1967 Austin-Healey. Dicuri di luar apartmen Philadelphia beliau 42 tahun yang lalu, roadster British seolah-olah hilang punca dan harapan.


Tetapi terima kasih kepada Internet dan kerja-kerja polis yang kreatif, Russell kembali mempunyai apa yang dihajati nya selama ini.


Apabila Russell dan seorang pelajar siswazah di Temple University, pulang pada pagi selepas janji temu dengan bakal isterinya, kereta beliau telah hilang. Selama beberapa dekad lamanya beliau mencari kereta kesayangannya, namun semuanya sia-sia. Dalam perjalanan ke Washington, DC, beliau merenung ditempat meletak kereta Austin-Healey selama setengah jam dengan harapan untuk mencari keretanya, namun masih tidak berjaya.


Pada sesi eBay baru-baru ini, nasibnya berubah: kereta berwarna krim telah disenaraikan untuk lelongan oleh peniaga kereta Los Angeles, dengan tawaran akhir sebanyak $ 19,700. Russell, yang kini tinggal berhampiran Dallas, tahu kereta itu miliknya kerana nombor pengenalan kenderaan dipadankan sama seperti yang dia simpan sejak kecurian.


source

No comments:

Advertisement