ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Tuesday, January 17, 2012

Polis Berjaya Selesaikan Kes Pembunuhan 18 Tahun Lalu Budak Usia 5 Tahun, Tetapi Pembunuhnya Telah Mati Pada 2001 !!



Polis Colorado mengenal pasti suspek dalam kes pembunuhan berusia 18 tahun tidak diselesaikan kanak-kanak perempuan berusia 5-tahun - tetapi rindu-untuk berehat di mana-mana yang sejuk datang lewat.



Pembunuh tertuduh meninggal dunia terlebih dos dadah pada tahun 2001.


DNA Nicholas Randolph Stofer dipadankan sampel yang diambil dari seluar Alie Berrelez apabila mayatnya ditemui pada tahun 1993, Denver Post melaporkan.


"Nick Stofer tidak lagi hidup, tetapi saya pasti Terdapat adalah penghakiman, hukuman, di mana beliau pergi," datuk Alie, Richard Berrelez, memberitahu Post.


Alie telah duduk di hadapan apartmen keluarganya di Englewood, Colo, makan pizza dengan dua saudara, apabila dia diculik.


Kehilangan beliau mencetuskan carian besar-besaran. Empat hari selepas dia hilang, mata-mata polis mendapati badannya yang disumbat dalam beg pakaian Penampilan, kertas dilaporkan.


Polis yang disyaki Stofer dari awal: dia jiran gadis kecil.


Saudara Alie, hanya berusia 3-tahun, memberitahu polis "orang tua" mengambil kakaknya, menunjuk ke arah rumah Stofer kerana katanya, ABCNews dilaporkan.


Stofer bekerja sebagai pengimpal, dan penyiasat mendapati tatal logam di dalam rangsel. Polis anjing juga diikuti bau gadis kecil kembali kepada kompleks apartmen, menunjukkan jiran kemungkinan pembunuh.


Pendakwa, bagaimanapun, menentukan bukti terhadap Stofer semata-mata mengikut keadaan dan menurun kepada tekan tuduhan terhadapnya.


"Kami mahu meletakkan belenggu pada dia begitu buruk, tetapi kita tidak dapat kerana bukti yang tidak berada di sana," kata Ketua Polis Englewood John Collins.


"Jadi, dari semasa ke semasa, kesakitan, penderitaan yang tidak dapat berbuat demikian memelihara api hidup dan ia betul-betul mengecewakan," kata Collins.


Stofer, 41, ditemui mati di Phoenix pada tahun 2001, Post melaporkan.


Richard dan Leticia Berrelez memulakan asas untuk menderma bloodhounds untuk mencari polis dan unit-unit menyelamat. Sehingga kini, 450 anjing telah didermakan.

1 comment:

FadhDeela said...

bersungguh2 btol diaorg nak selesaikan kes nie!! tahniah2..

Advertisement