ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Wednesday, January 11, 2012

Paramedik Rogol Gadis Yang Pengsan Dibelakang Ambulans !!

Mark Powell telah ditangkap atas tuduhan 
serangan seksual keatas seorang wanita di belakang ambulans.


Sebuah perjalanan ke hospital bertukar menjadi mimpi ngeri bagi wanita Connecticut yang didakwa dirogol oleh seorang paramedik di belakang ambulans.



Mark Powell, 49, menyerah diri pada minggu ini dan didakwa dengan serangan seksual dan kekangan yang menyalahi undang-undang, kata polis Jumaat.


Beliau bekerja untuk Response Perubatan Amerika sebagai seorang paramedik separuh masa sejak tahun 2006, dan sepenuh masa sejak September, menurut New Haven Daftar.


Wanita berusia 22 tahun, yang belum dikenal pasti, adalah diikat pengusung selepas mengalami kecederaan di kepala di sebuah parti pada Hari Krismas di Hamden. Dia bangun dalam ambulan untuk mencari dirinya yang diserang secara seksual, kata polis.


"Masyarakat kita meletakkan tahap kepercayaan dan keyakinan yang terbesar dalam pembekal keselamatan awam, dan keadaan-keadaan dalam kes ini mencerminkan pelanggaran yang besar agama itu," Ketua Polis Hamden Thomas J. Wydra memberitahu Associated Press.


Pemandu juga berada dalam ambulans pada masa serangan itu, berkata polis. Dalam satu kenyataan, Response Perubatan Amerika berkata Powell telah diletakkan pada cuti pentadbiran yang tidak dibayar.


Powell juga telah berkhidmat sebagai ahli bomba sukarela di kawasan itu sejak 1982, menurut Daftar Haven Baru.

No comments:

Advertisement