ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Sunday, January 15, 2012

Cucu 14 Tahun Tikam Nenek Dengan Pedang Selepas Diberitahu Jangan Main GAME !!



Georgia remaja gila mengkelar moyangnya hingga mati dengan pedang dan menikam neneknya selepas mereka memberitahunya untuk berhenti memainkan permainan video, polis dan jiran-jiran berkata.



Douglas County polis berkata budak, 14, adalah ugutan rumput depan rumahnya Douglasville, Ga., dengan pedang dan senapang pellet apabila mereka menunjukkan pada petang Isnin, CBS Atlanta.


Badan berusia 77 tahun-moyangnya itu berada di laman, manakala neneknya, yang berusia dalam 50-an itu, telah mengurung dirinya di dalam bilik, kata polis.


"Dia datang dengan senapang pellet dan menembak dua tingkap kereta peronda yang duduk di sana. Beliau telah menembak ke arah kami dengan senapang pellet dan mengayunkan pedang di dalam udara," Douglas County Sheriff Phil Miller memberitahu CBS.


Timbalan berjaya untuk mengalihkan perhatian remaja sebelum menghantar anjing polis untuk membawanya.


"Kami telah menghantar unit K-9 di dalam dan dia memukul K-9 dengan punggung senapang. Pada saat itu, kami Tased dia kemudian membawanya ke dalam jagaan," Miller memberitahu CBS.


Nenek itu dibawa ke hospital dan dijangka pulih, kata polis. Nenek hebat telah diisytiharkan mati di tempat kejadian. Tiada sesiapa yang terlibat telah dikenalpasti.


Penyiasat berkata, mereka telah ditangkap budak lelaki itu sebanyak dua kali sebelum bagi kelakuan ganas, termasuk insiden pada bulan Jun apabila budak lelaki itu menyerang nenek dengan pedang.


"Ini bukan pedang yang sama. Beliau memotong neneknya dengan berjalan kaki dengan masa itu," Miller memberitahu CBS.


Miller menambah kanak-kanak itu di luar kawalan semasa penangkapan 29 Julai, "Kami hampir terpaksa hogtie beliau tidak menyakitinya."


Cops membawa budak itu ke hospital selepas kedua-dua tangkapan, dan dia telah mengeluarkan kedua-dua masa itu.


Ahli-ahli keluarga memberitahu CBS bahawa dia menyerang datuk nenek selepas mereka memberitahunya yang dia perlu berhenti memainkan permainan video.


Jiran-jiran di bandar barat Georgia berkata mereka terkejut remaja mampu aniaya itu.


"Saya selalu menjenguk kanak-kanak itu sepanjang masa," jiran Pam Mayercik memberitahu CBS. "Beliau seolah-olah seperti dia sedikit berlainan. Beliau hanya seorang budak kecil dengan cermin mata dan jenis-malu."

No comments:

Advertisement