ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Saturday, December 3, 2011

[KREATIF] Replika Nokia Lumia 800 Gergasi Dicipta Di Festival Nokia HongKong !!






Hong Kong, bukan saja tempat yang banyak perkakasan, lampu yang terang dan juga tempat yang banyak warna-warni. Mereka juga tahu bagaimana untuk meraikan pelancaran telefon, khususnya Nokia Lumia 800 dan 710. Diumumkan kira-kira dua minggu lalu bagi rantau ini dan penghantaran pula dalam pertengahan bulan Disember.


Seperti yang anda lihat dalam gambar di atas, Nokia masih tahu bagaimana untuk mengadakan pesta. Dan ya, itu adalah satu Voltron-esque gergasi Windows Telefon diciptakan daripada hampir 550 Nokia Telefon (yeah, kami melakukan kiraan cepat). Pendek kata, ia adalah SUNGGUH HEBAT.


Acara ini adalah sebahagian daripada sebuah siri jelajah elektronik di Mong Kok di hadapan kedai Perdana Nokia yang dibuka tidak lama lagi. Mereka ternyata mempunyai tiga bahagian setup: satu untuk latar belakang, permainan Game, satu untuk Telefon Windows dan satu untuk promosi umum. Mungkin lebih penting lagi, para penduduk dapat singgah dan bermain dengan telefon untuk merasa sendiri peranti baru, atau pun hanya untuk mendapatkan maklumat (risalah).




source

No comments:

Advertisement