ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Saturday, October 1, 2011

5 Soalan Yang Paling Sukar Wanita Boleh Tanya Kepada Lelaki !!




Soalan itu adalah:




  1. Apa yang anda memikirkan?
  2. Do you love me?
  3. Adakah saya melihat lemak?
  4. Adakah anda fikir dia lebih cantik daripada saya?
  5. Apa yang akan anda lakukan jika saya mati?






Apa yang membuat soalan-soalan yang begitu sukar bahawa setiap dijamin meletup ke dalam hujah utama jika lelaki itu menjawab dengan tidak betul (iaitu menceritakan kebenaran). Oleh itu, sebagai perkhidmatan awam, setiap soalan adalah dianalisis seperti di bawah, bersama-sama dengan jawapan yang mungkin.


Soalan # 1: Apa yang anda memikirkan?


Jawapan yang betul ini, sudah tentu, adalah: "Saya minta maaf jika saya telah termenung, sayang saya hanya mencerminkan apa yang hangat, indah, bertimbang rasa, penyayang, wanita pintar anda, dan betapa bertuahnya saya. telah bertemu anda "Sambutan ini jelas menanggung tiada persamaan dengan jawapan yang benar, yang paling mungkin adalah salah satu daripada yang berikut :



  1. Baseball.
  2. Bola sepak.
  3. Bagaimana lemak anda.
  4. Berapa banyak yang lebih cantik dia daripada kamu.
  5. Bagaimana saya akan membelanjakan wang insurans jika anda meninggal dunia.



(Mungkin sambutan yang terbaik untuk soalan ini telah ditawarkan oleh Al Bundy, yang pernah memberitahu Peg, "Jika saya mahu anda tahu apa yang saya berfikir, saya akan bercakap kepada anda!" )


Soalan # 2: love me?


Tindak balas yang betul ialah: "YA" atau, jika anda rasa jawapan yang lebih terperinci mengikut susunan, "Ya, sayang." Jawapan yang tidak sesuai termasuk :



  1. Saya rasa begitu.
  2. Adakah ia membuat anda berasa lebih baik jika saya berkata ya?
  3. Itu bergantung kepada apa yang anda maksudkan dengan cinta.
  4. Adakah penting?
  5. Siapa, saya?



Soalan # 3: Adakah saya kelihatan gemuk?


Jawapan yang betul adalah tegas: "Sudah tentu tidak!" Antara jawapan yang tidak betul adalah:


Berbanding dengan apa?
Saya tidak akan memanggil anda lemak, tetapi anda tidak betul-betul nipis.
A berat tambahan sedikit kelihatan baik kepada kamu.
Saya telah melihat gemuk.
Bolehkah anda mengulangi soalan itu? Saya hanya memikirkan bagaimana saya akan menghabiskan wang insurans jika anda meninggal dunia.
Soalan # 4: Adakah anda fikir dia lebih cantik daripada saya? Sekali lagi, tindak balas yang betul tegas: "Sudah tentu tidak" jawapan yang tidak betul termasuk :



  1. Ya, tetapi anda mempunyai personaliti yang lebih baik
  2. Tidak lebih cantik, tetapi pasti lebih kurus
  3. Tidak cukup sebagai anda, apabila anda telah umur
  4. Tentukan 'cantik'
  5. Bolehkah anda mengulangi soalan itu? Saya hanya memikirkan bagaimana saya akan menghabiskan wang insurans jika anda meninggal dunia.



Soalan # 5: Apa yang akan anda lakukan jika saya mati?


Satu soalan yang pasti tidak menang. (Jawapan sebenar, atau kursus, "Beli korvet.")


Tidak kira bagaimana anda menjawab soalan ini, bersedia untuk sekurang-kurangnya sejam ikut-soalan, biasanya di sepanjang garisan ini:

    She....Would you get married again? He.....Definitely not! She....Why not - don't you like being married? He.....Of course I do. She....Then why wouldn't you remarry? He.....Okay, I'd get married again. She....You would? (With a hurtful look on her face) He.....Yes, I would. She....Would you sleep with her in our bed? He.....Where else would we sleep? She....Would you put away my pictures, and replace them with pictures of her? He.....That would seem like the proper thing to do. She....And would you let her use my golf clubs? He.....She can't use them; she's left-handed.

No comments:

Advertisement