ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Tuesday, September 27, 2011

Perempuan Telefon 911 Sebab Restoran Salah Hantar Makanan



Pegawai-pegawai kini telah dilepaskan audio panggilan dalam usaha untuk mengetengahkan jenis panggilan yang orang ramai tidak perlu membuat ke nombor kecemasan.


Semasa panggilan dua minit, wanita itu meminta pegawai polis
supaya dihantar ke restoran di Savannah, Georgia.


"Saya perlu polis. Ia restoran jenis ini Hong Kong untuk pergi," kata wanita itu ketika ditanya apa yang kecemasan itu. "Saya mengarahkan makanan dan mereka yang dilakukan membawa makanan yang salah saya dilakukan dibawa di luar dan mereka tidak akan memberi saya wang saya dan saya memerlukan wang saya.


"Uh-UH, saya perlu kepada seseorang untuk mengendalikan perkara ini. Mereka tidak akan melakukan saya dalam apa-apa jenis cara."


Pegawai akhirnya dihantar - tetapi hanya untuk memberi amaran kepada wanita itu supaya tidak membuang masa polis.

No comments:

Advertisement