ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Friday, July 8, 2011

Tips-Tips Untuk Cover Bila Anda Tengah Malu....!!!! Terbaik !!


(jangan lupa untuk like page mambang diFaceBook : Page Mambang)



Jika diketawakan Kerana Tertidur.


- Jika anda diketawakan rakan kerana tertidur di ofis hingga terleleh air liur basi, anda hendaklah terus bangun dengan keadaan separuh sedar! Kemudian buat-buat kena sawan sambil keluarkan lagi air liur. Gerenti member anda akan panik dan berhenti ketawakan anda!


Jika Silap Tegur Orang


- Kalau anda tersilap menyapa orang yang tidak dikenali, anda hendaklah teruskan menegur orang itu dan menganggap anda kenal orang itu dan terus bagi duit dekat dia. Kononnya anda pernah berhutang dengannya. Mesti dia akan mengaku anda kenalannya.


Jika Diketawakan Kerana Zip Seluar Terbuka


Jika anda ditegur orang kerana zip seluar terbuka, jawablah dengan selamba dengan mengatakan ini adalah gaya berfesyen atau katakan bahawa zip itu rosak sambil berfalsafah "Biar rosak zip, jangan rosak akhlak!"


Jika Tercakap Sorang Diri


- Kalau anda bercakap seorang diri kerana member tertinggal di belakang, jangan panik! Apa yang perlu anda lakukan ialah teruskan bercakap dan ketawa seorang diri sambil menyumpah member anda itu. Tentu orang takkan gelakkan anda kerana menyangka anda ada masalah mental kronik!


Jika Tersilap Masuk Tandas Wanita


- Jika tersilap masuk tandas wanita, apa yang anda perlu buat ialah anda perlu buat muka gelabah puyuh dan cemas sambil "berlakon" menyatakan tujuan anda mencari isteri awek anda yang dah sejam tadi masuk tapi tak keluar-keluar lagi!


Selamat mencuba! 


(jangan lupa untuk like page mambang diFaceBook : Page Mambang)



** sumber : disini


4 comments:

nurul said...

=.=''

Unknown said...

xboleh blah bab seluar tu.kahakh

Shaherah said...

hahah.. serius kelakar.. hadoi.. >.<"

Jue said...

muahahahaha klako2..budget control la 2 ek..kih3

Advertisement