ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Thursday, July 21, 2011

Muka Pecah Kaki Patah Dibelasah Kekasih ... !!!!!!



like me on facebook : click here




KUALA LUMPUR: Seorang wanita cedera di muka dan patah kaki kanan akibat dibelasah sebelum dilanggar dengan kereta oleh teman lelakinya sejurus selepas menyatakan hasrat memutuskan hubungan cinta di antara mereka berdua.
Kejadian berlaku kira-kira jam 4 petang kelmarin di Jalan Tun Razak, di sini, selepas pasangan kekasih berkenaan bertengkar ketika sama-sama berada dalam kereta yang dipandu mangsa. 
Sumber polis berkata, sebaik mangsa yang berusia 35 tahun menyatakan hasratnya untuk memutuskan perhubungan, teman lelakinya yang beberapa tahun lebih tua daripadanya terus naik berang.

“Suspek menumbuk muka mangsa beberapa kali. Biarpun nyaris terbabas, mangsa berjaya mengawal kenderaan dipandunya dan berhenti di bahu jalan. Ketika itu, mangsa hanya mampu menangis sambil merayu dikasihani dan mengajak teman lelakinya berbincang.

“Namun, rayuannya sia-sia apabila teman lelakinya terus bertindak lebih agresif. Mangsa bukan saja ditampar, disiku dan ditumbuk, malah rambutnya ditarik selain kepalanya dihantuk ke stereng kereta,” katanya.


like me on facebook : click here


** sumber : disini


3 comments:

cheera said...

bapak ahhh.. memang kejam sungguh ye bf die.. mambang cm tu ark??

Mambang Terbang said...

mambang simpang malaikat 44 .... mambang cool steady je..kalau awex mambang mintak putus, mambang senang je, mambang amik balik ape yg die ''pinjam'' dari mambang tu...hahaha...senang xD

cheera said...

mambang ni xbaek la.. buruk siku nmenyer tu... :D

Advertisement