ADVERTISEMENT

Terbaru Disini :

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Monday, June 20, 2011

SERAM : LAGU YANG BOLEH MEMANGGIL PONTIANAK . . ! ! !




Lagu LINGSIR WENGI ni merupakan lagu JAWA yang mana dipercayai oleh masyarakat sane merupakan lagu untuk memanggil miss pontianak/KUNTILANAK....


kalau nak ikutkan lirik dia menurut orang JAWA sendiri xder lah bermaksud bentuk pemanggilan atau pemujaan roh2 tapi aku sendiri xtau kenape masyarakat JAWA kat indon sane mengelar ni lagu pemanggil pontianak/KUNTILANAK..


dan dengar cite lagu ni muajarab didengar sorang2 or berdua,, cume aku sarankan bagi yang berani jer dan aku xnak menganggung segala apa2 yang berlaku dan tidak akan bertanggung jawab kalau sekiranya ada gangguan2 yang terjadi diantara korang semua,, sebab aku dah menginggatkan dari awal sebab ni bagi siape2 yang berani n brave jer.....

Jom dengar lagu tersebut di bawah :


p/s : AMARAN!!!! ..... apa2 yg terjadi adalah tanggungjawab anda sendiri . . ! ! ! hehehe...



**post ini dikreditkan kepada : sumber asal

No comments:

Advertisement