ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Thursday, June 23, 2011

BERITA LUAR : CHINA BAKAL MENJUAL ROBOT SEKS YG BOLEH BERCAKAP DAN BERGERAK . . ! ! !




Sebuah perusahaan di China baru-baru ini mengeluarkan produk robot yang boleh diajak untuk swwet talk. Menurut company ini, robot ciptaan mereka boleh mengenali wajah dan suara si pemilik dan mampu diajak bicara.


Sebagaimana diberitakan Orange, Rabu (8/6), robot setinggi 1,6 meter itu memiliki kulit realistik dan otot yang dibuat dari gel silikon. Tambahan lagi, tulang belakang robot ini dibuat dari bahan besi.


Love Sex Company adalah company yang memperkenalkan produk robot seks ini. Manager perusahaan Love Sex Company, Li Jian menyatakan, robot yang mereka pasarkan berharga £3.000.

“Kami mencipta robot-robot wanita ini untuk para lelaki dari kalangan eksekutif tinggi yang terlalu sibuk dengan pekerjaannya sehingga tidak ada waktu untuk bertemu dengan wanita,” ujar Li Jian.

Sebagai tambahan, para pembeli boleh memilih wajah dan posture tubuh robot yang dia idam*kan. Setelah itu, robot yang dipe*sannya akan diprogram khusus agar dapat mengenal wajah dan suara si pemilik. Selain itu, robot ini boleh diajak berbicara dengan memilih bahasa yang diingini. WAhhhhhh bahasa KELANTAN? SARAWAK? IBAN? hehe

Dengan bantuan remote control, robot seks ini boleh disuruh bergaya dengan pelbagai po*sisi sesuai dengan kehendak pemiliknya. Bahkan, di beberapa bahagian tubuhnya boleh bergoyang (macam dangdut??), tambah Li.


Ini ada gambar-gambar robot seks yang lain di dunia. Memang sangat famous di luar negara.





(jangan ganaz2 yer bang..kos maintenance tinggi kalu i rosak tau...awwww...HAHAHA)


p/s : LELAKI apa macam robot seks ini? haha..sungguh bahaya ..memang ada rupa macam manusia dan memang tak dapat dinafikan mereka ini agak seksi dan cun juga..aduh...



*post ini dikreditkan kepada : sumber asal

5 comments:

Mr Rileks said...

mcm2 la skrg nie... :D

Mambang Terbang said...

manusia makin lama makin sangap rasanya xD hahahaa...

Berita duniamaya said...

Bakalan gak laku2 nich cewek perawan nantinya bang..wkkwkwkkk..terlaaaaluuu nich china hiksss

Blog SEO Drakula said...

robottt gila tuchh..istrinya di kemakan nantinya gan huahuaaa nice blog gan..:))

Unknown said...

aku tergoda dengan ayat dangdut kau je hahahahah!!! enjin overheat~ rotor malfunction~ silicon leaking~ error error error



saya dari sini

Advertisement