ADVERTISEMENT

Powered By Blogger

Lain-lain Cerita Yang Menarik

Wednesday, June 1, 2011

APAKAH PENYEBAB SESEORANG WANITA ITU MERAJUK dan bagaimana nak pujuk. . . ? ? ? hehee..

(KLIK SINI untuk support mambang, TQ)

Mambang percaya setiap pasangan akan mempunyai masalah ini.Tidak kira sama ada anda telah berkahwin ataupun sedang berkapel.Jika tidak berlaku merajuk dalam perhubungan, bukan perhubungan maknanya.Tetapi, sekiranya si Dia merajuk.Apakah yang anda akan lakukan?


Kenapa merajuk?

(Sebelum kita mengetahui cara untuk memujuk ini, kita harus tahu apakah menyebabkan seseorang itu merajuk. Seseorang itu merajuk disebabkan atas beberapa sebab.)
1. Cemburu:
Ya, ini merupakan faktor utama kenapa si Dia merajuk. Dia cemburu disebabkan ada sesuatu yang cuba mengambil anda dari dirinya. Seperti kawan-kawan, pekerjaan, keluarga dan sebagainya.

2. Tidak dapat apa yang diinginkan
Si Dia menginginkan sesuatu dari anda, tetapi anda tidak memberikannya. Sebagai contoh, Si Dia ingin memakan roti canai (kenapa pasal roti canai pulak ni?), tetapi anda tidak mahu, dan anda ingin makan benda lain. Jadi, si Dia pun merajuk sebab dia hendak jugak makan roti canai. Payah jugak ni.

3. Orang lain lebih hebat dari dia
Adakalanya dia akan merajuk untuk mendapatkan perhatian dari anda. Dan kadangkala, si Dia merajuk disebabkan ada sesuatu yang membuatkan dia berasa marah dan tidak selesa. Untuk mengubat perasaan dia itu, dia perlukan anda disamping dirinya tetapi dengan cara yang sangat berbeza iaitu merajuk.

**Bagaimana nak pujuknya tekan link kt bawah ni :

No comments:

Advertisement